25 Haziran 2013 Salı

NAPOLYONLA NASIL KAZANILIR?


İnternetten para kazanmaya başlayanların ilk uğradıkları adres anket doldurma siteleridir.Çünkü ilk etapta internetten para kazanmaya başlayanlar ister ki kesinlikle hiçbir giderim olmasın kazanılıp kazanılmadığını öğreneyim bana yeter,(bunu söylüyorum çünkü bende böyle düşünmüştüm) diye düşünürler, işte tamda bu yüzden internetten anket doldurma sitelerine üye olur ve ilk olarak uzunca bir zaman bu anket siteleriyle zaman kaybederler.Tam olarak bu zaman kaybını önlemek ve internetten gerçekten kazanılıp kazanılmadığını test etmeniz açısından sizlere anket sitelerinden bahsetmeye karar verdim.Ancak şunu belirteyim ki bu anket sitelerine üye olup zaman kaybetmemeniz açısından yüzlerce anket sitesi içerisinden sadece bir tanesini napolyonu size önereceğim arkadaşlar inanın ben diğer anket sitelerinin hemen hemen hepsi ile vakit kaybettim ve emin olun değmez.Çünkü anket siteleri sadece cep harçlığı niteliğinde kazanç sağlar sizlere o yüzden napolyon dışındaki anket siteleriyle sakın vakit kaybetmeyin.Napolyonu da hem  türkçe olması hemde günlük sadece giriş yaparak bile aylık kazanç sağlayabileceğiniz için öneriyorum.
Şunu tekrar tekrar belirteyim ki eğer internetten para kazanılıp kazanılmayacağı konusundaki tereddüdünüz var ise bu ücretsiz anket sitesinden üç beş lira kazanınca yendiğiniz de, anket siteleriyle çerez parası kazanmaktan vazgeçip internetten ciddi anlamda paralar kazanmaya başlayın.
Bunu nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız sizlere internetten para kazanmanın yolları adlı bloğumda ve e ticaret incelikleri adlı bloğumda en ince ayrıntısıyla anlattım ve anlatmaya devam edeceğim.İnternetten para kazanılı rmı düşüncesini bende çok değil 4 ay önce yıktım ve goomas eğitim kitiyle bu işe başladım şuan kazanıp kazanmadığımı merak ediyorsanız e ticaret alt yapısıyla hazırladığım Hayalime ortak ol projesinin büyüklüğüne göz atabilirsiniz bu projeye ben e ticaretten kazandığım paranın % 80 ini yatırıyorum ve yatırımın büyüklüğüne proje açılışında hep birlikte şahid olacağız zaten.
Biliyorum konuyu dağıttım ancak anket doldurma sitelerinin içerisinde en kaliteli ve en çok kaazndıran olarak gördüğüm napolyon da dahi size  anlatacağım çok bişi yok arkadaşlar buraya tıklayın üye olun kazanılıp kazanılmadığını görün diye bu siteden size bahsetme gereği duydum ama bence günde yok 10 tl kazan 12 tl kazan 100 tl kazan yalanlarına inanıp, boşuna zaman kaybetmeyin internetten para kazanmak istiyorsanız sizlere yararlı olacağını düşündüğüm birçok yazı yazdım (e ticaret için buraya  internetten para kazanma ile buraya tıklayın) ve bu işe en düşük maliyetle girebileceğiniz siteleri de sizlere tanıttım karar sizin çünkü ben bu iş için uzun zaman harcadım ve tüm samimiyetimle bu blogda işin tekniğini ve en düşük maaliyetle yapılabilecek şeklini sizlere sunmaya çalışıyorum umarım faydalı bir yazı olmuştur.


Herkese hayırlı ve bol kazançlar dilerim

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Konuyla ilgili sorularınızı elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım teşekkürler