26 Haziran 2013 Çarşamba

GOOMAS VEYA E KİTAPLARLA PARA KAZANILIR MI?

E KİTAPLAR

E kitap almadan önce internetten para kazanmak ve e ticaret hakkında ki yazılarımı okumanızı ve daha sonra alacağınız kitaba karar vermenizi öneririm.Arkadaşlar internetten para kazanmak denilince akla ilk gelen ve kendimin satın almış olduğum kitapları incelediğim bu yazımda sizlere faydalı olması açısından kendi tecrübelerime daha çok yer verdim. Ancak kitap almadan önce mutlaka internetten para kazanmak ve eticaret yazılarımı okuyup öyle karar verin.

GOOMAS İNTERNETTEN PARA KAZANMA 

Arkadaşar goomas eğitim kiti internetten para kazanmak isteyenlerin ilk olarak uğraması gereken noktadır.

   
Çünkü goomas eğitim kiti e ticarete yeni başlayanların en basit düzeyden en üst düzeye her internet  kullanıcısının anlayabileceği  bir dille yazılmıştır.
Goomasta verilen bonus ürünler goomasa verdiğiniz parayı fazlasıyla karşılar. Ancak goomasın ince ayrıntıya çok fazla inmesi açıkçası goomasta negatif olarak gördüğüm noktalardan birisidir.Ayırca gooması ilk sırada önermemin nedenlerinden bir diğeri ise goomas müşteri hizmetlerinin müşterisine önem vermesi ve sorulara hemen dönüt vermesidir.
Goomastan çok fazla bahsetmeyeceğim çünkü goomasın kendi sitesinde en ince ayrıntılarıyla anlatılmış ve site gerçekten kaliteli bir şekilde düzenlenmiş sadece siteden bile öğrenceğiniz çok şey olduğunu düşünüyorum.


GOOGLE KAZANÇLARI

Goole kazançları sistemi X ticaret sisteminin kurucusu olan Musa Erdoğmuş'un kendi tecrübelerini paylaşmış olduğu bir kitaptır.Musa Erdoğmuş X ticaretin kurucusudur. Musa Erdoğmuş'un X ticarette ne kadar ilerlediğini ve 3 yıl içerisinde nelere imza attığını X ticaret konulu yazımda paylaşmıştım. Bu kitap da eğer bir e kitap alacaksanız 2. sırada alabileceğiniz bir kitaptır ve tamamen tecrübe ve deneyimin bir ürünüdür.
E kitap almadan e ticaret yapmanın ve internetten para kazanmanın yollarını anlattığım yazımda kitap almadan önce yapmanız gerekenleri en ince ayrıntısıyla anlattım çünkü kitaplar gerçekten kazandırır ancak ilk etapta direkt satış ortaklığıyla başlamanız ve sonra kitaplarla profesyonelleşmenizi önermiştim google kazançlarıda profesyonelleşmek açısından güzel bir kitap ve kaliteli bir yorum ve deneyim ürünüdür.Size önerdiğim kitaplar tamamen kendimin alıp analiz ettiğim kitaplardır arkadaşlar.
                                                                                 
                                                                               

                                                                               FACEBOOKTAN PARA KAZANMA REHBERİ

Bu kitabı almak isteyen veya almayı düşünen arkadaşlarım varsa benim tavsiyem kesinlikle bu ve bunun gibi kitapları almayın çünkü arkadaşlar bu gibi kitaplar bence yukarıda bahsettiğim iki güzide kitabın zeki girişimciler tarafından parçalanarak satılmış şekilleridir.Bu gibi tek parça kitapların birçok dezavantajı vardır.Örneğin bu tür kitaplar tek başına   bir konu üzerine yoğunlaşmak isterseniz işinize yarayabilir ancak internetten para kazanma konusunda adını duyurmuş kaliteli kitaplar zaten bu konuları kendi bünyelerinde barındırır.Arkadaşlar bu tür kitapları almayın dememin sebebi goomas ve google kazançları adlı kitapların parça parça değil e ticaret hakkında bütün konuları en ince ayrıntılarıyla anlatıp bu tür parçalanmış kitapları da içinde barındırıyor olmasıdır.Aşağıda bu tür parçalanmış kitapların çoğunu listeledim ancak yinede unutmuş olduğum bazı kitaplar varsa siz de yorum olarak belirtin ve kitap üzerinde konuşalım.


WEB SİTESİ KURMA REHBERİ 


Arkadaşlar yukarıda bahsettiğim kapsamlı kitapların bonus ürünlerinden bir diğeri de web sitesi kurma rehberidir.Bu kitap yine zeki girişimciler tarafından parçalanmış şeklide hizmete sunulmuş.







SEO EFENDİSİ

Bu kitapta bilgilerde yine yukarıda anlattığım goomas eğitim kiti içerisinde bulunmaktadır arkadaşlar.

 YAZİTÖR STARTER




Bu kitaptaki bilgilerde yine yukarıda bahsettiğim goomas eğitim kiti içerisinde sunulmakta arkadaşlar.





Bu şekilde piyasada yüzlerce ürün bulunmakta arkadaşlar ancak ben kendi satın aldığım ve incelediğim ürünlerden sizlere bahsetmeye çalıştım diğer ürünlerin çoğunu da analiz edip inceledim.Eğer herhangi bir kitap hakkında bilgi paylaşmak isterseniz aşağıda yorum yapabilirsiniz.

Umarım yararlı bir paylaşım olmuştur herkese hayırlı ve bol kazançlar dilerim.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Konuyla ilgili sorularınızı elimden geldiğince cevaplamaya çalışacağım teşekkürler